SJ verkar ha gjort om sin bokning på internet igen. Nu går det inte att boka alls. Sen går det inte att välja SMS biljett. Sen går det inte att betala. Det verkar ju sådär smart.
Särskilt svårt verkar det vara att boka om man är inloggad.
Samtidigt är det 14 minuters kö till telefonbokningen. Jag börjar känna mig lagom irriterad och befarar ännu ett utbrott mot kundtjänst.
torsdag 25 september 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
5 kommentarer:
Oj, jag tycker det (för en gångs skull) var en förändring till det bättre! Speciellt det lilla extramailet man får, för (nördvarning här) det är lätt att tolka för ett script som automatiskt gör en kalendernotering som skickas till min telefon så att jag slipper lägga in allt manuellt i kalendern. Kanske inget jätteproblem men åker man 40 resor per månad är det en del jobb att lägga in det manuellt.
Däremot i morse efter att jag lyckades försova mig var bokningssystemet helt nere. Ringde till telefonbokningen och fick prata med en skönt uppgiven snubbe. :)
...som berättade att det var helt trasigt för dem med.
Och jag tror man ska välja "Biljettlöst med kundkort" vid betalningen.
Och ÄNTLIGEN har de fixat så man kan lägga in platsegenskap på returresan. Eller det görs automatiskt likadant som på utresan, men det är bättre än att tvingas göra det manuellt varje gång.
(i reseprofilen alltså)
Skicka en kommentar