torsdag 18 september 2008

förlåt...

Jag ber verkligen om ursäkt. Jag borde ha väntat tills jag inte var så irriterad längre. Förlåt, det var dumt av mig.

Ursäkten är riktad till SJ:s kundtjänst. Jag är väldigt trött idag och känner mig helt ur gängorna. Därför försökte jag boka en biljett på 15.22 tåget hem, men jag fick hela tiden upp meddelandet att den platsegenskap jag valt var slut eller inte fanns på sträckan, trots att jag inte hade valt någon plats.

Det gjorde mig mycket upprörd och jag skickade följande mail till SJ:s kundtjänst:

hej.
varför säger bokningen på nätet att det inte går att boka den platsegenskap jag har valt när jag inte har valt någon platsegenskap alt väljer ospecificerat? jag blir galen på eran internetbokning. hur lång tid ska det behöva ta att boka en biljett? hundra år? mvh

Igen, förlåt.

4 kommentarer:

Jonas sa...

Nä, jag tycker faktiskt det är berättigat. Internetbokningen är kass.

Anonym sa...

Som att handla när man är superhungrig. Men jag håller med...

Jonas sa...

Haha.. ja, handla när man är hungrig är helt värdelöst. Man handlar för 300 spänn och kommer hem med två kassar godsaker som helt omöjligt går att kombinera till något som påminner om en maträtt.

Linda sa...

Fast jag handlar ju för 4 000 i månaden. 4 030 för att vara exakt.