Jag orkar inte boka biljetter. Dels är den nya hemsidan så otroligt jobbig att boka på. Det tar ju tusen år. Jag vill ha tillbaka reseprofilen. NU!
Men framförallt får man dubbla sms igen för varje biljett. Det blir fullt i inboxen och svårt att hitta och så råkar man så lätt radera alldeles för många och så vet man ändå inte var man ska sitta.
söndag 9 mars 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
5 kommentarer:
Ja... det har jag oxå märkt att det blir dubbla sms ...
Det verkar lite onödigt. En liten "bugg" i maskineriet?
Nä nu kom det inte dubbelt längre när jag bokade ....
Bra tack! då ska jag testa att boka lite igen...
Jag har också gett upp, ringer och bokar i stället.
De få gånger jag lyckas komma ända till betalningen möts jag oftast av meddelandet "inget betalningsmedel hittades" och måste börja om. 90% av gångerna misslyckas webbokningen, och det är så många olika fel att jag inte ens orkar felanmäla det.
Men jag vill slå ett slag för telefonbokningen! Om man lyckas ringa på en tid när det är lugnt (1-3 minuters väntetid) så är det grymt bra! Trevliga telefonister som är hur hjälpsamma som helst! Jag blir glad varje gång jag pratar med dem.
Klart plus i kanten!
(telefonisterna är trevliga även när det är väntetid, men väntetiden i sig gör att helhetsupplevelsen är lite mindre positiv)
Skicka en kommentar